Vsi se srečujemo z medijskimi poročili. Pripravljamo jih zase, za svoje sodelavce, urednike in naročnike. In ni malo takih poročil, ki jih pripravljamo redno, vsak dan, teden, mesec in za katere si želimo, da bi jih naredil nekdo drug namesto nas ali da se preprosto znajdejo v našem poštnem nabiralniku. MOSS Dotmetrics zdaj redna poročila […]
Novice
Merjenje obiskanosti spletnih strani s svojim analitičnim orodjem za medijsko planiranje MOSS DotMetrics premika meje in vstopa v novo obdobje uporabe in načrtovanja. S 4. septembrom 2023 se vsem uporabnikom MOSS DotMetrics odpira še tretji nivo podatkov o obiskanosti spletnih strani – nivo sekcij oz. tematskih rubrik medija. Prej in potem Do sedaj so imeli […]
Katere medije vključiti v marketinške kampanje ter kako jih kombinirati, da dosežemo največji učinek znotraj izbrane ciljne skupine. Z veseljem sporočamo, da je MOSS-raziskava merjenja obiskanosti slovenskih spletnih strani predstavila nov tip poročila – TURF (Total Unduplicated Reach and Frequency). TURF analiza je dragoceno orodje, ki nam omogoča, da bolje razumemo potencialni doseg ciljne skupine […]
V smeri bolj kakovostnega in kontekstualnega oglaševanja V zadnjih dneh preteklega leta sta projektna ekipa MOSS pri Slovenski oglaševalski zbornici in vodilni ponudnik meritev obiska slovenskih spletnih strani Ipsos DotMetrics uskladila nadaljnji razvoj orodja za medijsko načrtovanje MOSS DotMetrics v Sloveniji. Spomnimo, da je bil MOSS DotMetrics v letu 2022 deležen korenite prenove in številnih […]
Pandemija je močno pospešila digitalizacijo in uporabo interneta v Sloveniji. Sicer smo rasti na spletu res že navajeni, a tokrat je presenetljivo to, od kod prihaja rast. Podrobnejši pogled v uradno statistiko namreč razkriva, da uporaba spleta najhitreje narašča v populaciji 55+ in sicer kar 2-3 krat hitreje od povprečnega trga. Prav starejša populacija si […]
S 1. februarjem je zaživela nova spletna aplikacija MOSS-DotMetrics, ki uresničuje poslanstvo MOSS in odgovarja na potrebe trga. Aplikacija ohranja dosedanjo metodologijo zbiranja in analize podatkov, novosti in spremembe uporabniškega vmesnika v 2022 pa bodo doprinesle večjo uporabniško vrednost vsem, ki orodje uporabljajo za potrjevanje medijskih načrtov, za tedenske analize in mesečna poročila, kot […]
IAB Slovenija je prejšnji mesec predstavila izsledke raziskave investicij v digitalne medije v preteklem letu. Tako v Sloveniji, kot v Evropi, je digitalno oglaševanje v lanskem letu celo raslo. Znotraj te rasti seveda niso rasli vsi, a izredno vzpodbudno je, da so rast, pa čeprav majhno, zabeležili tudi domači mediji. Razlogov za to je veliko. […]
Različne analitike so lahko koristne za različne namene, na relevantnosti v očeh podjetja pa pridobijo takrat, ko so izpolnjeni določeni pogoji. Na slovenskem digitalnem trgu je izrednega pomena sindicirana slovenska valutna raziskava MOSS, ker jo odlikujejo transparentnost, kakovost, verodostojnost, nadzor, razvoj, nadgrajevanje, enotna metodologija in natančnost. Z vidika zakupa oglasnega prostora so za oglaševalce, ki […]
V zadnjem povzetku novosti s strani Google analitike smo lahko prebrali naslednje: »Ta izkušnja bo v prihodnosti delovala s piškotki oziroma identifikatorji ali pa brez njih, tako da boste lahko izvedeli več o svojih strankah, tudi če imate pomanjkljive podatke.« Tovrstni stavki brez detajlov ne povedo veliko, a jasno je, da je prihodnost merjenja (še […]
Časi se nedvomno spreminjajo. Znakov je gotovo na pretek, tako v najširšem smislu, kot v oglaševalski stroki. Eden bolj pomembnih je gotovo ta, da živimo v svetu, kjer so znamke veliko bolj resnične, kot mnogo kaj drugega, kar lahko vidimo ali preberemo. Ali povedano drugače, lahko se jim zgodi to, kar so same včasih povzročale. […]
V času epidemije novega koronavirusa se je obiskanost slovenskih spletnih strani močno povečala. Ali gre le za kratkotrajen poskok ali pa za dolgoročno spremembo navad v medijski potrošnji, bo pokazal le čas, a že zdaj lahko prepoznamo nekaj (zametkov) trendov. Virus covid-19 je povsod po svetu močno vplival na naše vsakodnevno življenje. Družbena in fizična […]
Ko je Julij Cezar pisal senatu približno 47 p.n.š. je poskušal opisati svoj dramaturški lok hitre zmage. Zmage, za kateri je potreboval samo oditi, videti in že je bilo vsega konec. A ostaja precej pomembno dejstvo, da je odšel v boj ter videl in ocenil situacijo ter teren, da bi lahko zmagal. Torej, ne glede […]