Novice

06. 11. 2019
Naslednja velika privatizacija

Bo privatizacija metrik. Kar je pravzaprav logično. V svetu, ki ga poganjajo podatki, je seveda najpomembneje, kdo ima kontrolo nad njimi. Zato ni čudno, da se v ozadju digitalnega marketinga ta trenutek bije bitka, ki se sicer odvija daleč od oči posameznika in velikega dela panoge. A je še kako pomembna za le-to. Težnja po […]

Preberi več
09. 10. 2019
Opomba k rezultatom MOSS september 2019 zaradi nadgradnje metodologije

Svet pristopnikov MOSS je objavo aktualnih rezultatov MOSS pospremil s splošno opombo, da poteka nadgradnja metodologije merjenja novih platform, zato v tem času prihaja do precenjevanja ekskluzivnih uporabnikov na platformi Facebook Instant Articles, ki jih v MOSS zaenkrat uporablja manjše število spletnih mest. MOSS je ena izmed najbolj natančnih medijskih raziskav na trgu, ki se […]

Preberi več
01. 8. 2019
Pričel se je postopek izbora izvajalca MOSS 2020/2022

Svet pristopnikov k projektu MOSS (SP MOSS) pri Slovenski oglaševalski zbornici je izbrane potencialne izvajalce povabil k oddaji ponudb za izvedbo raziskave dosega spletnih medijev in aplikacij v okviru projekta MOSS v projektnem obdobju 2020/2022. Namen raziskovalne storitve, ki je predmet aktualnega izbora, je zbirati podatke, ki omogočajo pregled slovenskega spletnega trga in so osnova […]

Preberi več
03. 7. 2019
10 stvari, ki jih NE prištevamo k valutnim podatkom MOSS

Raziskava MOSS je ena izmed najbolj natančnih raziskav, ki so na voljo na slovenskem digitalnem trgu. Za razliko od ostalih izključno tehničnih meritev metodologija MOSS omogoča, da so podatki izjemno prečiščeni s ciljem prikaza najbolj relevantnih rezultatov za vse deležnike v oglaševalskem trikotniku. Iz valutnih podatkov MOSS je tako izločen naslednji promet: Izmerjena izključno vrhnja […]

Preberi več
03. 7. 2019
Še vedno uživate neoprano solato?

V digitalnem marketingu je vedno veliko govora o prikazih. Ne samo zaradi dejstva, da gre za obliko zakupa, ampak predvsem zato, ker gre za osnovno metriko kampanje. Oglas, ki ni imel možnosti biti prikazan uporabniku, pač ne more izvršiti svojega poslanstva. Tudi zato je merjenje tako pomemben del vsake digitalne kampanje. Natančneje, pomembna sta predvsem […]

Preberi več
25. 4. 2019
[MOSS delavnica na SOF-u] Ste opazili oglas?

Na nedavno zaključenem SOF-u sem s pomočjo Alena Šabanovića, Ipsos, skušal skupaj z udeleženci delavnice ugotoviti, kaj naredi spletni oglas viden. Ali bolje rečeno opazen, kar je seveda cilj oglaševanja. Po debati, ki je obsegala tako pregled standardov vidljivosti (viewability), kot tudi razmislek o vseh drugih “pogojih” za vidljivost oglasa, lahko rečem, da smo prišli […]

Preberi več
25. 4. 2019
V MOSS tudi drugi deležniki oglaševalskega trikotnika

Doslej so bili v organih MOSS le predstavniki pristopnikov MOSS. Ker pa MOSS izhaja iz potreb trga, je SP MOSS v svoje vrste vključil tudi ostale deležnike oglaševalskega trikotnika z namenom svetovanja in soodločanja o prihodnosti MOSS. Za člana Izvršnega odbora MOSS iz agencijskih vrst je bil imenovan Jernej Špende, svetovalec za digitalne procese in […]

Preberi več
09. 1. 2019
Prelomno leto za dostop do spleta z mobilnimi napravami

Pristopniki k MOSS so objavili še zadnje valutne mesečne podatke MOSS za preteklo leto. Med sodelujočimi spletnimi mesti je v decembru 2018 najvišjo obiskanost beležilo spletno mesto 24ur.com, sledila so mu siol.net, rtvslo.si, zurnal24.si in slovenskenovice.si. Število mesečnih uporabnikov je decembra v primerjavi z novembrom 2018 sicer rahlo upadlo (-1,7 odstotka), je pa zato naraslo […]

Preberi več
03. 12. 2018
Povej mi s katero napravo dostopaš do spleta, pa ti povem, koliko si star

Pogosto slišim od staršev, da so njihovi otroci »vedno na telefonu«. In čeprav so take stvari pogosto predvsem opažanja staršev, ki ne držijo toliko, kot si morda mislijo sami, podatki MOSS kažejo, da imajo tokrat prav. Podatki raziskave MOSS, ki jo izvaja raziskovalna družba Ipsos pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, že dlje časa kažejo na […]

Preberi več
30. 10. 2018
MOSS 3.0

Živimo v času, kjer digitalna revolucija narekuje tempo sprememb, ki jim še nismo bili priča v zgodovini. Strokovnjaki ocenjujejo, da bo do leta 2020 vsak človek v sekundi ustvaril 1,7 MB podatkov, 90 % vseh podatkov pa smo ljudje ustvarili samo v zadnjih dveh letih. Digitalni uporabniki vsako minuto zapišemo 473 tvitov, 880.000 pa obišče […]

Preberi več
03. 9. 2018
Spletno mesto MOSS v novi podobi

Spletno mesto projekta Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) se predstavlja v novi, osveženi podobi. S svojo enostavnostjo, svežino in preglednostjo želimo izboljšati uporabniško izkušnjo oglaševalcev, medijev, agencij in vseh drugih, ki spremljajo podatke o merjenem obisku slovenskega spletnega prostora. »MOSS se je v svojih 13-ih letih obstoja uveljavil kot slovenska spletna medijska valuta. Spremenile so […]

Preberi več
03. 9. 2018
Pametne mobilne naprave skoraj izenačene z osebnimi računalniki

V zadnjem letu beležimo 19-odstotno rast uporabe pametnih mobilnih naprav za dostop do slovenskega spleta. Po rezultatih raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS, julij 2018) je mobilni dostop (75 odstotkov) skoraj izenačen z dostopom preko osebnega računalnika (76 odstotkov). V populaciji od 10 do 75 let je bilo julija 2018 75 odstotkov mesečnih uporabnikov interneta […]

Preberi več
Prijavnica
Postavite svoje spletno mesto na zemljevid slovenskega spletnega trga. Pridobite relevanten vpogled v obiskanost svojih spletnih mest prek vseh digitalnih platform in si zagotovite podporo v načrtovanju in optimizaciji poslovnih procesov ter učinkovito orodje pri trženju.
Preberi več
Postani uporabnik
Status uporabnika je namenjen spletnim mestom, ki ne presegajo 8 % skupnega dosega MOSS: za fiksno finančno nadomestilo sodelujete v merjenju, se umestite v lestvico MOSS in dostopate do spletne aplikacije DotMetrics brez pravice do upravljanja projekta.
Preberi več
Postani pristopnik
Status pristopnika je namenjen spletnim mestom, ki presegajo 8 % skupnega dosega MOSS: za variabilno finančno nadomestilo sodelujete v merjenju, se umestite v lestvico MOSS, dostopate do spletne aplikacije DotMetrics in soupravljate projekt MOSS.
Preberi več