Novice

10. 7. 2020
Obiskanost slovenskih spletnih strani se krepi

V času epidemije novega koronavirusa se je obiskanost slovenskih spletnih strani močno povečala. Ali gre le za kratkotrajen poskok ali pa za dolgoročno spremembo navad v medijski potrošnji, bo pokazal le čas, a že zdaj lahko prepoznamo nekaj (zametkov) trendov. Virus covid-19 je povsod po svetu močno vplival na naše vsakodnevno življenje. Družbena in fizična […]

Preberi več
01. 4. 2020
Nepričakovana sprememba (obiskanosti) zahteva hitro in premišljeno prilagoditev komuniciranja

Po zadnjih tednih se veliko bolj zavedamo, da se lahko naš vsakdan zelo hitro in nepričakovano spremeni, zato se moramo hitro in premišljeno prilagajati. Smo v času negotovosti – osebno in profesionalno –, v času, ko  je veliko oglaševalcev odpovedalo ali pa prestavilo načrtovane oglaševalske akcije. Kratkoročno je lahko takšna odločitev razumljiva in za nekatere […]

Preberi več
01. 4. 2020
Hrvaški DotMetrics je postal glavni izvajalec merjenja obiskanosti spletnih strani na 15 milijard funtov vrednem britanskem trgu

Hrvaški startup DotMetrics je postal uradni analitični sistem za zbiranje podatkov o obiskanosti britanskih spletnih strani. Trg spletnega oglaševanja v Veliki Britaniji je vreden 15 milijard funtov, ta proračun pa bo v veliki meri razdeljen prav na podlagi podatkov DotMetrics. Podjetje DotMetrics je zmagalo na razpisu UK Online Measurement (UKOM), gre za specializirano podjetje, ki […]

Preberi več
27. 3. 2020
Zakaj je ravno zdaj čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih?

Življenje se je v času epidemije z ulic preselilo na splet. Tudi sicer visoke številke obiskanosti spletnih medijev v zadnjem obdobju merjenja beležijo tudi do 20-30 odstotno rast. Pri MOSS-u zato verjamemo, da je sedaj pravi čas, da izkoristimo to pozitivno sporočilo, visok doseg in poženemo gospodarstvo še v večji meri tudi preko spleta, ter […]

Preberi več
26. 2. 2020
Ipsos izvajalec, Alenka Marovt predsednica IO, Matej Košir predsednik SK MOSS 2020-2022

Raziskovalna družba Ipsos je bila na aktualnem razpisu s sklepom Sveta pristopnikov MOSS izbrana za izvajalca raziskave tudi v prihajajočem obdobju 2020 – 2022. Izvedba raziskave se bo že v prvem letu postopoma obogatila z naslednjimi novostmi: poročanje interesov naprav glede na čas, bounce rate in vračajoči obiskovalci, merjenje nativnih aplikacij, alarmiranje o večjih skokih/padcih, […]

Preberi več
06. 11. 2019
Naslednja velika privatizacija

Bo privatizacija metrik. Kar je pravzaprav logično. V svetu, ki ga poganjajo podatki, je seveda najpomembneje, kdo ima kontrolo nad njimi. Zato ni čudno, da se v ozadju digitalnega marketinga ta trenutek bije bitka, ki se sicer odvija daleč od oči posameznika in velikega dela panoge. A je še kako pomembna za le-to. Težnja po […]

Preberi več
09. 10. 2019
Opomba k rezultatom MOSS september 2019 zaradi nadgradnje metodologije

Svet pristopnikov MOSS je objavo aktualnih rezultatov MOSS pospremil s splošno opombo, da poteka nadgradnja metodologije merjenja novih platform, zato v tem času prihaja do precenjevanja ekskluzivnih uporabnikov na platformi Facebook Instant Articles, ki jih v MOSS zaenkrat uporablja manjše število spletnih mest. MOSS je ena izmed najbolj natančnih medijskih raziskav na trgu, ki se […]

Preberi več
01. 8. 2019
Pričel se je postopek izbora izvajalca MOSS 2020/2022

Svet pristopnikov k projektu MOSS (SP MOSS) pri Slovenski oglaševalski zbornici je izbrane potencialne izvajalce povabil k oddaji ponudb za izvedbo raziskave dosega spletnih medijev in aplikacij v okviru projekta MOSS v projektnem obdobju 2020/2022. Namen raziskovalne storitve, ki je predmet aktualnega izbora, je zbirati podatke, ki omogočajo pregled slovenskega spletnega trga in so osnova […]

Preberi več
03. 7. 2019
10 stvari, ki jih NE prištevamo k valutnim podatkom MOSS

Raziskava MOSS je ena izmed najbolj natančnih raziskav, ki so na voljo na slovenskem digitalnem trgu. Za razliko od ostalih izključno tehničnih meritev metodologija MOSS omogoča, da so podatki izjemno prečiščeni s ciljem prikaza najbolj relevantnih rezultatov za vse deležnike v oglaševalskem trikotniku. Iz valutnih podatkov MOSS je tako izločen naslednji promet: Izmerjena izključno vrhnja […]

Preberi več
03. 7. 2019
Še vedno uživate neoprano solato?

V digitalnem marketingu je vedno veliko govora o prikazih. Ne samo zaradi dejstva, da gre za obliko zakupa, ampak predvsem zato, ker gre za osnovno metriko kampanje. Oglas, ki ni imel možnosti biti prikazan uporabniku, pač ne more izvršiti svojega poslanstva. Tudi zato je merjenje tako pomemben del vsake digitalne kampanje. Natančneje, pomembna sta predvsem […]

Preberi več
25. 4. 2019
[MOSS delavnica na SOF-u] Ste opazili oglas?

Na nedavno zaključenem SOF-u sem s pomočjo Alena Šabanovića, Ipsos, skušal skupaj z udeleženci delavnice ugotoviti, kaj naredi spletni oglas viden. Ali bolje rečeno opazen, kar je seveda cilj oglaševanja. Po debati, ki je obsegala tako pregled standardov vidljivosti (viewability), kot tudi razmislek o vseh drugih “pogojih” za vidljivost oglasa, lahko rečem, da smo prišli […]

Preberi več
25. 4. 2019
V MOSS tudi drugi deležniki oglaševalskega trikotnika

Doslej so bili v organih MOSS le predstavniki pristopnikov MOSS. Ker pa MOSS izhaja iz potreb trga, je SP MOSS v svoje vrste vključil tudi ostale deležnike oglaševalskega trikotnika z namenom svetovanja in soodločanja o prihodnosti MOSS. Za člana Izvršnega odbora MOSS iz agencijskih vrst je bil imenovan Jernej Špende, svetovalec za digitalne procese in […]

Preberi več
Prijavnica
Postavite svoje spletno mesto na zemljevid slovenskega spletnega trga. Pridobite relevanten vpogled v obiskanost svojih spletnih mest prek vseh digitalnih platform in si zagotovite podporo v načrtovanju in optimizaciji poslovnih procesov ter učinkovito orodje pri trženju.
Preberi več
Postani uporabnik
Status uporabnika je namenjen spletnim mestom, ki ne presegajo 8 % skupnega dosega MOSS: za fiksno finančno nadomestilo sodelujete v merjenju, se umestite v lestvico MOSS in dostopate do spletne aplikacije DotMetrics brez pravice do upravljanja projekta.
Preberi več
Postani pristopnik
Status pristopnika je namenjen spletnim mestom, ki presegajo 8 % skupnega dosega MOSS: za variabilno finančno nadomestilo sodelujete v merjenju, se umestite v lestvico MOSS, dostopate do spletne aplikacije DotMetrics in soupravljate projekt MOSS.
Preberi več