Podatki MOSS predstavljajo vir znanja o slovenskem spletnem trgu in so osnova za analizo spleta in primerjavo slednjega s tradicionalnimi mediji. Medijske agencije, oglaševalci in analitiki medijskega trga lahko s pomočjo MOSS podatkov analizirajo prekrivanje občinstva po spletnih mestih in z izborom najprimernejših spletnih mest za posamezno kampanjo povečajo njen doseg v izbranih ciljnih skupinah in optimizirajo stroške tržno-komunikacijskih aktivnosti oglaševalcev na spletu.
Z nakupom in uporabo podatkov MOSS dobijo oglaševalci zagotovitev, da je njihovo oglaševalsko sporočilo doseglo prave ljudi in da so dosegli največji možni ROI, agencije pa lahko z realnimi marketinškimi metrikami uspešno sodelujejo z medijskimi partnerji in optimizirajo akcije, tako da zagotovijo maksimalno učinkovitost posameznih kampanj.
Podatki MOSS so na voljo v spletni aplikaciji DotMetrics, ki je podprta z najmodernejšimi tehnologijami in dostopna prek vseh tipov naprav, ki omogočajo povezavo na splet. V aplikaciji DotMetrics so na voljo valutni podatki v realnem času pretvorjeni v dejanske uporabnike za celotna spletna mesta. Podatki vključujejo socio-demografijo prejšnjega dne po različnih napravah (osebni računalniki, mobilne naprave, tablice, pametni TV), pri čemer rezultati po napravah niso podvojeni, na voljo pa so tudi podatki o ekskluzivnih uporabnikih posameznih spletnih mest, podatki o aktivnem času na spletnem mestu, ki meri izpostavljenost uporabnika vsebini spletnega mesta in tržno-komunikacijskim sporočilom in tudi dogodki na asinhronih spletnih mestih, ki so upoštevani v številu prikazov. DotMetrics vključuje še mnoge druge metrike, ki so pomembne pri medijskem načrtovanju, orodje pa se bo kot doslej tudi v prihodnje nadgrajevalo in razvijalo s potrebami trga.
Z veseljem vam predstavimo podatke MOSS in orodje DotMetrics ter vam prikažemo konkretne primere uporabe. Kontaktirajte nas in se dogovorite za predstavitev.