Izvajalec raziskave MOSS v obdobju 2020-2022 je raziskovalna družba Ipsos.
Ipsos je tretja največja svetovna raziskovalna agencija in eden vodilnih svetovnih izvajalcev merjenja potrošnje medijev, medtem ko je Ipsos Adria vodilni regionalni izvajalec merjenja medijske potrošnje (izvzeta televizija) in hkrati tudi ad-hoc medijskih raziskav. Ipsos Slovenija je del mednarodnega podjetja Ipsos od leta 2009, del Adria clusterja pa od leta 2015.
V sklopu svojega svetovnega portfelja, Ipsos izvaja merjenje medijske potrošnje v 74 državah, pri čemer uporablja pristop različnih metod in tehnologij, ki so prilagojene potrebam posameznih trgov. Predstavniki Ipsos-a so svetovni strokovnjaki v tovrstnih raziskavah ter so s svojimi objavljenimi deli poznani kot eni izmed najpomembnejših predstavnikov panoge na svetu. Tudi na področju inovacij je Ipsos eden svetovnih voditeljev, tako je že leta 2007 na Madžarskem prvi uradno objavil združevanje podatkov (eng. Data Fusion) tiskanih in digitalnih medijev.
Ipsos Slovenija je najhitreje rastoče podjetje med raziskovalnimi agencijami na slovenskem trgu in je tako v vrhu med raziskovalnimi agencijami po skupno 9 letih delovanja. Razvoj Ipsos Slovenije temelji ravno na razvoju medijskih raziskav in storitev, zato so leta 2012 začeli izvajati lastno raziskavo o potrošnji tiskanih in spletnih medijev znotraj raziskave MEDIApuls. Istočasno z začetkom izvajanja MEDIApulsa so začeli izvajati tudi lastno raziskavo BRANDpuls, namenjeno povezovanju podatkov o uporabi blagovnih znamk s psihografskimi in socio-demografskimi podatki anketirancev ter s potrošnjo različnih vrst medijev. Podatki BRANDpulsa se tako lahko uporabljajo za pripravo medijskih strategij in omogoča individualni pristop analize uporabnikov posameznih blagovnih znamk. Podatke raziskav BRANDpuls in MEDIApuls uporabljajo vse večje oglaševalske in medijske agencije, mediji na ter oglaševalci na slovenskem trgu.
V svojih raziskavah medijske potrošnje sledijo prvemu načelu zanesljivosti izmerjenih podatkov, ki posledično omogoča argumentacijo finančnega vložka v oglaševalski proračun. S strokovno izvedbo raziskave želijo uporabnikom ponuditi statistične kazalce in mere, ki jih lahko primerjajo s kazalci in merami ostalih oblik medijev ter statistične kazalce, ki ustrezajo potrebam oglaševalcev. S tem namenom so razvili tudi sistem DotMetrics, ki je prilagojen potrebam dinamičnega delovanja spletnega trga. Na ta način lahko v najkrajšem možnem času z enodnevnim zamikom dostavijo poglobljene podatke o potrošnji spletnih medijev.
Ipsos d.o.o. deluje v skladu s kodeksom tržnih raziskovalcev Esomar in ISO standardom za tržne raziskave (20252 – 2012).