Življenje se je v času epidemije z ulic preselilo na splet. Tudi sicer visoke številke obiskanosti spletnih medijev v zadnjem obdobju merjenja beležijo tudi do 20-30 odstotno rast. Pri MOSS-u zato verjamemo, da je sedaj pravi čas, da izkoristimo to pozitivno sporočilo, visok doseg in poženemo gospodarstvo še v večji meri tudi preko spleta, ter s tem prispevamo k omilitvi posledic trenutne situacije. Z oglaševanjem na slovenskih spletnih medijih bodo podjetja in njihove blagovne znamke dosegli svoje ciljne skupine, ob tem dobili realne podatke o dosegu, podprli lokalne založnike in vsebine ter prispevali k ohranitvi delovnih mest in obsega gospodarstva, ob katerem bomo vsi v prihodnje lažje živeli. #ostanidoma #podpirajlokalno
KER SMO VSI »ONLINE«. V marcu se je obiskanost medijev, v sklopu raziskave MOSS, povečal za 20%. Posledica iniciative #ostanidoma je tudi povečanje kakovosti in frekvence obiska slovenskih uporabnikov.
KER JE POSEL »ONLINE«. Ker smo večinoma doma, Slovenci pospešeno uporabljamo storitve, opravljamo nakupe in prebiramo vsebine na spletu.
KER JE POTREBNO KOMUNICIRATI. Osnova današnjega marketinga je kontinuirana komunikacija z uporabniki. Ti so sedaj prisotni na spletu bolj kot kadarkoli prej, vaše korporativno in storitveno komuniciranje pa v interaktivnem okolju najde zanesljivega partnerja.
KER BOSTE DOBILI REALNE PODATKE. MOSS z izdelano metodologijo in nadzorom vseh vključenih partnerjev skrbi za realne in neodvisne podatke, na podlagi katerih lahko kakovostno izvedete vaše digitalne projekte.
KER JE POTREBNO PODPRETI LOKALNO GOSPODARSTVO. S svojo investicijo lahko dosežete veliko ljudi, hkrati pa podprete lokalne vsebine, ustvarjate delovna mesta ter pospešujete gospodarstvo, ob katerem bomo vsi v prihodnje lažje živeli. #stopimoskupaj
Alenka Marovt, predsednica IO MOSS
Klemen Kos, Direktor in vodja marketinga, Nogomania.com
»Živimo v času, ko se zdi vse, kar je plemenitilo naša življenja včeraj, danes le odvečna navlaka. Lifestyle, moda, izleti, šport, elektronika, trendi, šovbiznis, umetnost in kultura se umikajo pošasti, ki uničuje človeštvo, a vendar vedno ne bo moralo biti tako. In nekoč bomo mi še vedno tukaj, vsak po svoje v svojem kotu družbe in življenjih vseh nas, a brez vaše pomoči ne bo šlo.
Slovenski mediji smo imeli že pred izbruhom krize pereče težave, ker nismo mogli tekmovati s korporacijami, ki so razvrednotile vrednost oglaševalskega prostora ter vam ponujale merljive rezultate, zaradi katerih smo bili že tako pahnjeni v težaven položaj, v katerem ste od nas zahtevali več kreativnosti, več predrznosti in marsikaj, kar je na koncu koncev posegalo v etično naravo naših medijev in našega novinarskega dela.
Dali smo vse od sebe, da bi vam pomagali uresničiti vaše strateške cilje, doseči želene ciljne skupine in v najboljši luči predstavljati vaša podjetja in izdelke, zdaj pa se mi obračamo na vas. Vlaganje v tuje spletne medije ne bo rešilo slovenskih medijev. Rešili jih boste lahko le vi, z odgovornim, vestnim, predvsem pa solidarnim ravnanjem. Dolgo vi niste mogli brez nas, zdaj mi ne moremo brez vas.«
Primož Petrovič Vernikov, medijski direktor, Pametni mediji
»Življenjski cikel je sestavljen iz vzponov in padcev, kar je govoril že veliki Faraon. Suhe krave so, kot kaže, začele jesti debele – po nekaterih napovedih strokovnjakov se je ohlajanje gospodarstva začelo kasneje, kot je bilo pričakovano. Vse to, kar je bilo včeraj samoumevno, je že jutri lahko iluzija. Vsi aspekti življenja se v današnjem času spreminjajo, uspešni pa bodo tisti, ki se bodo znali prilagoditi. Vsak po svoje, a vsi s skupnim ciljem, da preživimo.
Ljudje smo socialna bitja, smo bitja odnosov. Odvzete materialne dobrine bomo veliko lažje nadomestili kot pa odvzete socialne stike. Na našo srečo živimo v digitalno-informacijski dobi, kot jo imenujem sam, kar nam socialno stisko lajša. Obstajajo pametni telefoni, obstajajo aplikacije za video klice, ogromno je različnih načinov za ohranjanje socialnih stikov. Kot sem zgoraj omenil, je treba vsako situacijo v življenju izkoristiti. Kdor se prej prilagodi, bo iz bitke prišel močnejši.
Zato je skrajni čas za prilagoditev. Spletna prodaja raste, obiskanost spletnih mest se veča, povprečni čas, ki ga uporabnik preživi na spletnih straneh, je v vzponu. Mediji vsakodnevno skrbimo za informiranost slovenskega občinstva in sedaj je priložnost, da skupaj podpremo lokalno. Kupujmo jogurt, sir, mleko in jajca pri slovenskem pridelovalcu, naročimo zapestnico za svojo boljšo polovico pri slovenskem podjetju in oglašujmo v slovenskih medijih. Z roko v roki se vsi skupaj lažje prilagodimo!«
Matjaž Lesjak, glavni urednik, Student.si
»Korona-kriza je pripeljala do stanja, ko Slovenci bolj obiskujejo spletne medije, slovenska podjetja pa zaradi strahu pred negotovo prihodnostjo nižajo stroške, med njimi predvsem oglaševanje. Nekatera podjetja so res v finančni krizi in nimajo zadosti sredstev, druga pa jih iz nerazumnih razlogov kopičijo. Denar mora zakrožiti, da bo gospodarstvo preživelo.
Mediji v tem času dodatno delamo, da vam zagotovimo nujne informacije na kvaliteten način in v čim krajšem roku. Za to nismo dobili kriznega dodatka, temveč smo bili kaznovani s stoodstotnim padcem prodaje.
Zdaj je idealni čas za oglaševanje, saj so ljudje doma, veliko več berejo in klikajo. Zdaj za enak finančni vložek dobite veliko večji učinek oglaševanja. To je idealna investicija v prihodnost.«
Tomaž Gorec, bloger in podjetnik, Gorec.si
“V našem podjetju smo to situacijo s koronavirusom res izkoristili v svoj prid, kar se tiče oglaševanja na slovenskih spletnih medijih. Ker se ukvarjamo z optimizacijo spletnih strani, smo na več slovenskih medijih zakupili večje število sponzoriranih objav na njihovih spletnih portalih. V našem podjetju se bomo koronavirusa zapomnili tudi po tem, da smo v tem času v oglaševanje vložili rekordne zneske.
Oglaševanja nismo zakupili samo za svoje potrebe, ampak bomo to oglaševanje naprej prodajali našim strankam. To bomo sicer zapakirali v paket, ki bo poleg objave vseboval še pripravo članka in SEO optimizacijo.
Slovenskim podjetjem svetujem, da tudi oni izkoristijo to obdobje in začnejo oglaševati na slovenskih spletnih medijih. Kot strokovnjak s področja optimizacije spletnih strani z veliko izkušenj na različnih področjih spletnega oglaševanja vam predlagam oglaševanje s sponzoriranimi članki, ki so po mojih izkušnjah zelo učinkoviti, če so pripravljeni pravilno. Poleg tega imate pri tej vrsti oglaševanja tudi tako imenovani SEO učinek, ki se ga večina niti ne zaveda.
Priznati moram, da nam je nekaj slovenskih spletnih medijev ponudilo res dober popust in bomo za svoj denar res dobili veliko.”
RINGARAJA.NET: Zdaj je pravi čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih
CITYMAGAZINE.SI: PODPRITE SLOVENSKE MEDIJE – PODPRIMO SLOVENSKO GOSPODARSTVO #STOPIMOSKUPAJ
MLADINA.SI: Pomoč medijem v času krize. Mediji so zaradi zmanjšanja oglaševanja med najbolj prizadetimi v gospodarstvu.
FINANCE.SI: Zakaj je pravi čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih?
REPORTER.SI: Slovensko združenje medijev poziva: Podprite slovenske medije
MOJALETA.SI: Oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih? Sedaj je pravi čas
MARKETINGMAGAZIN.SI: Zakaj je zdaj pravi čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih?
DELO.SI: Mediji med najbolj prizadetimi vejami gospodarstva
SLOVENSKENOVICE.SI: Mediji opozarjajo vlado: Mi ne moremo ‘na čakanje‘
PLANET-LEPOTE.COM: Podprite slovenske medije in slovensko gospodarstvo!
VECER.COM: Zaradi koronavirusa rekordne številke obiskanosti spletnih strani
GORENJSKIGLAS.SI: Epidemija ogroža tudi medije
TEHNOZVEZDJE.SI: Tehnozvezdje v peto leto z lepo rastjo obiska, a ne brez skrbi
MARKETINGMAGAZIN.SI: MOSS: Nepričakovana sprememba (obiskanosti) zahteva hitro in premišljeno prilagoditev komuniciranja
METROPOLITAN.SI: Poziv vladi k sprejetju dodatnih ciljanih ukrepov za podporo slovenskim medijem
DNEVNIK.SI: Podprite slovenske medije – podpiramo slovensko gospodarstvo
MINERAL-REVIJA.SI (spada pod Finance): Zakaj je ravno zdaj pravi čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih?
PRIMORSKE.SI: Primorske novice ljudem vračajo podporo z dobrimi vsebinami