In vendar se vrti

05. 1. 2023

V smeri bolj kakovostnega in kontekstualnega oglaševanja

V smeri bolj kakovostnega in kontekstualnega oglaševanja

V zadnjih dneh preteklega leta sta projektna ekipa MOSS pri Slovenski oglaševalski zbornici in vodilni ponudnik meritev obiska slovenskih spletnih strani Ipsos DotMetrics uskladila nadaljnji razvoj orodja za medijsko načrtovanje MOSS DotMetrics v Sloveniji.

Spomnimo, da je bil MOSS DotMetrics v letu 2022 deležen korenite prenove in številnih dodatnih funkcionalnosti.

Konec februarja in v začetku marca so se uporabniki orodja seznanili s popolnoma prenovljenim in mnogo bolj prijaznim in všečnim uporabniškim vmesnikom. Ta zdaj uporabniku omogoča dostop do aktualnih obvestil neposredno v samem uporabniškem profilu.  S prenovo je postal na voljo nov nivo podatkov o založnikih. Razširile so se tudi možnosti definiranja ciljne skupine. Uporabniki so dobili dnevne podatke o gibanju osnovnih parametrov za vse spletne strani v MOSS-u, ki so na voljo v tabelarični in grafični obliki. Uporabniki pa so se predvsem razveselili intuitivno zasnovanih specializiranih poročil. Tu je zdaj poročilo o medijih, posebno poročilo za profiliranje spletnega mesta ter poročilo o prehajanju spletne populacije med različnimi spletnimi mesti. Ustvarjanje, upravljanje in deljenje znotraj podjetja ali projektne ekipe je postalo hitro in sila enostavno.  Junija 2022 se je začel dolgo pričakovan projekt, ki bo uporabnikom ponudil pogled v obiskanost posamezne spletne rubrike izbranega spletnega mesta.

V ta namen sta se MOSS in IPSOS lotila revizije sekcij. V začetku marca bodo tudi oglaševalci in medijski načrtovalci v agencijah dostopali do podatkov merjenja na vseh treh ravneh; na ravni založnika, spletnega mesta in posamezne rubrike. S to dodatno funkcionalnostjo bo spletno načrtovanje postalo bolj transparentno, natančnejše in bolj učinkovito.

Če imamo trenutno na voljo dnevni pregled gibanja obiska za 90 dni nazaj za vsak posamezen medij, se nam v prihodnosti obeta tudi mesečni pregled trendov gibanja, v tabelarični in grafični obliki.

A to še ni vse. 🙂 Do konca septembra bomo dobili še eno NOVO poročilo »Category report«, ki bo uporabnikom ponudilo primerjalno analizo kategorij skozi čas. Vse rubrike spletnih mest bomo vsebinsko uvrstili v ustrezne kategorije glede na prevladujočo vsebino. To nam bo omogočilo analizo skozi čas, kjer bomo spremljali interes občinstva po kategorijah. Poleg tega bomo lahko v Media reportu poljubno izbrali kategorije, ki nas zanimajo, sistem pa nam bo ponudil le tiste rubrike, ki vsebinsko spadajo v izbrane kategorije.

Pomembno je, da se bodo pri poimenovanju kategorij IPSOSovi razvijalci zgledovali po standardni taksonomiji kot smo jo vajeni in jo uporablja že tudi sam IAB.

Tako Revizija sekcij kot Kategorizacija sta pomembni novosti, ki bosta v pomoč tudi pri samem kontekstualnem oglaševanju, ki vse bolj prihaja v ospredje tudi v Sloveniji.

In tu je še zadnja novica, ki se je bodo razveselile predvsem agencije. Vrača se TURF primerjalna analiza, ki nam pokaže, katera od n-kombinacij spletnih medijev in rubrik v kampanji zagotavlja tudi najvišji možen doseg.

Valutna raziskava MOSS vključuje danes že 47 spletnih založnikov in več kot 60 spletnih mest. Panel smo preteklo leto tudi razširili. Pridružila so se nam štiri dobro znana spletna mesta in sicer N1, Časzazemljo, HashTag in v decembru tudi slovenska tiskovna agencija STA.

Vabljeni v MOSS tudi ostali mediji, ki želite aktivirati trženje oglasnega prostora na spletu in si pri tem pomagati s podatki in analitičnim orodjem DotMetrics.

 

Nataša Smirnov, MOSS Ambasadorka, SOZ

Prijavnica
Postavite svoje spletno mesto na zemljevid slovenskega spletnega trga. Pridobite relevanten vpogled v obiskanost svojih spletnih mest prek vseh digitalnih platform in si zagotovite podporo v načrtovanju in optimizaciji poslovnih procesov ter učinkovito orodje pri trženju.
Preberi več
Postani uporabnik
Status uporabnika je namenjen spletnim mestom, ki ne presegajo 8 % skupnega dosega MOSS: za fiksno finančno nadomestilo sodelujete v merjenju, se umestite v lestvico MOSS in dostopate do spletne aplikacije DotMetrics brez pravice do upravljanja projekta.
Preberi več
Postani pristopnik
Status pristopnika je namenjen spletnim mestom, ki presegajo 8 % skupnega dosega MOSS: za variabilno finančno nadomestilo sodelujete v merjenju, se umestite v lestvico MOSS, dostopate do spletne aplikacije DotMetrics in soupravljate projekt MOSS.
Preberi več