Raziskovalna družba Ipsos je bila na aktualnem razpisu s sklepom Sveta pristopnikov MOSS izbrana za izvajalca raziskave tudi v prihajajočem obdobju 2020 – 2022.
Izvedba raziskave se bo že v prvem letu postopoma obogatila z naslednjimi novostmi: poročanje interesov naprav glede na čas, bounce rate in vračajoči obiskovalci, merjenje nativnih aplikacij, alarmiranje o večjih skokih/padcih, orodna vrstica brskalnika z izbranimi DotMetrics indikatorji posamezne spletne strani, merjenje videa ter agencijski vstop, z uporabniško prijaznim orodjem za medijsko načrtovanje.
Za tekoče upravljane z raziskavo v obdobju 2020/2020 je Svet pristopnikov imenoval Izvršni odbor SP MOSS v sestavi:
Jerneja Kimovec (Media24),
Alenka Marovt (Pro Plus),
Robert Schmitzer (Delo),
Jernej Špende (Pristop Skupina),
Luka Zebec (RTV Slovenija),
Katja Zužič (GENERALI zavarovalnica).
Člani so za predsednico Izvršnega odbora MOSS 2020-2022 imenovali Alenko Marovt, Pro Plus.
Za nadzor nad izvajanjem raziskave pa je Svet pristopnikov imenoval Strokovno komisijo MOSS 2020-2022 v sestavi:
Daniel Fazlić (Pro Plus),
Matej Košir (Feniks Media),
Klemen Snoj (TSmedia),
Romana Valjavec (Styria digital marketplaces),
Roman Zatler (Delo),
Katja Zužič (GENERALI zavarovalnica).
Člani so za predsednika Strokovne komisije 2020-2022 imenovali Mateja Koširja, Feniks media.