Novice

25. 4. 2019
[MOSS delavnica na SOF-u] Ste opazili oglas?

Na nedavno zaključenem SOF-u sem s pomočjo Alena Šabanovića, Ipsos, skušal skupaj z udeleženci delavnice ugotoviti, kaj naredi spletni oglas viden. Ali bolje rečeno opazen, kar je seveda cilj oglaševanja. Po debati, ki je obsegala tako pregled standardov vidljivosti (viewability), kot tudi razmislek o vseh drugih “pogojih” za vidljivost oglasa, lahko rečem, da smo prišli […]

Preberi več
25. 4. 2019
V MOSS tudi drugi deležniki oglaševalskega trikotnika

Doslej so bili v organih MOSS le predstavniki pristopnikov MOSS. Ker pa MOSS izhaja iz potreb trga, je SP MOSS v svoje vrste vključil tudi ostale deležnike oglaševalskega trikotnika z namenom svetovanja in soodločanja o prihodnosti MOSS. Za člana Izvršnega odbora MOSS iz agencijskih vrst je bil imenovan Jernej Špende, svetovalec za digitalne procese in […]

Preberi več
09. 1. 2019
Prelomno leto za dostop do spleta z mobilnimi napravami

Pristopniki k MOSS so objavili še zadnje valutne mesečne podatke MOSS za preteklo leto. Med sodelujočimi spletnimi mesti je v decembru 2018 najvišjo obiskanost beležilo spletno mesto 24ur.com, sledila so mu siol.net, rtvslo.si, zurnal24.si in slovenskenovice.si. Število mesečnih uporabnikov je decembra v primerjavi z novembrom 2018 sicer rahlo upadlo (-1,7 odstotka), je pa zato naraslo […]

Preberi več
03. 12. 2018
Povej mi s katero napravo dostopaš do spleta, pa ti povem, koliko si star

Pogosto slišim od staršev, da so njihovi otroci »vedno na telefonu«. In čeprav so take stvari pogosto predvsem opažanja staršev, ki ne držijo toliko, kot si morda mislijo sami, podatki MOSS kažejo, da imajo tokrat prav. Podatki raziskave MOSS, ki jo izvaja raziskovalna družba Ipsos pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, že dlje časa kažejo na […]

Preberi več
30. 10. 2018
MOSS 3.0

Živimo v času, kjer digitalna revolucija narekuje tempo sprememb, ki jim še nismo bili priča v zgodovini. Strokovnjaki ocenjujejo, da bo do leta 2020 vsak človek v sekundi ustvaril 1,7 MB podatkov, 90 % vseh podatkov pa smo ljudje ustvarili samo v zadnjih dveh letih. Digitalni uporabniki vsako minuto zapišemo 473 tvitov, 880.000 pa obišče […]

Preberi več
03. 9. 2018
Spletno mesto MOSS v novi podobi

Spletno mesto projekta Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) se predstavlja v novi, osveženi podobi. S svojo enostavnostjo, svežino in preglednostjo želimo izboljšati uporabniško izkušnjo oglaševalcev, medijev, agencij in vseh drugih, ki spremljajo podatke o merjenem obisku slovenskega spletnega prostora. »MOSS se je v svojih 13-ih letih obstoja uveljavil kot slovenska spletna medijska valuta. Spremenile so […]

Preberi več
03. 9. 2018
Pametne mobilne naprave skoraj izenačene z osebnimi računalniki

V zadnjem letu beležimo 19-odstotno rast uporabe pametnih mobilnih naprav za dostop do slovenskega spleta. Po rezultatih raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS, julij 2018) je mobilni dostop (75 odstotkov) skoraj izenačen z dostopom preko osebnega računalnika (76 odstotkov). V populaciji od 10 do 75 let je bilo julija 2018 75 odstotkov mesečnih uporabnikov interneta […]

Preberi več
03. 9. 2018
Potovanja najbolj zanimajo višje izobražene, ženske in mlade

V mesecu juliju je po podatkih MOSS za mesec julij 2018 642.849 oseb izrazilo zanimanje za temo potovanj, kar predstavlja polovico spletne populacije. V juliju 2018 je Booking.com objavil raziskavo, ki jo je izvedel v 6 različnih državah. Rezultati kažejo, da je poletje najpogostejši del leta, ko se anketiranci odločajo za dopust (50 odstotkov). Najpogosteje […]

Preberi več
Prijavnica
Postavite svoje spletno mesto na zemljevid slovenskega spletnega trga. Pridobite relevanten vpogled v obiskanost svojih spletnih mest prek vseh digitalnih platform in si zagotovite podporo v načrtovanju in optimizaciji poslovnih procesov ter učinkovito orodje pri trženju.
Preberi več
Postani uporabnik
Status uporabnika je namenjen spletnim mestom, ki ne presegajo 8 % skupnega dosega MOSS: za fiksno finančno nadomestilo sodelujete v merjenju, se umestite v lestvico MOSS in dostopate do spletne aplikacije DotMetrics brez pravice do upravljanja projekta.
Preberi več
Postani pristopnik
Status pristopnika je namenjen spletnim mestom, ki presegajo 8 % skupnega dosega MOSS: za variabilno finančno nadomestilo sodelujete v merjenju, se umestite v lestvico MOSS, dostopate do spletne aplikacije DotMetrics in soupravljate projekt MOSS.
Preberi več