V MOSS tudi drugi deležniki oglaševalskega trikotnika

25. 4. 2019

Doslej so bili v organih MOSS le predstavniki pristopnikov MOSS. Ker pa MOSS izhaja iz potreb trga, je SP MOSS v svoje vrste vključil tudi ostale deležnike oglaševalskega trikotnika z namenom svetovanja in soodločanja o prihodnosti MOSS. Za člana Izvršnega odbora MOSS iz agencijskih vrst je bil imenovan Jernej Špende, svetovalec za digitalne procese in tehnologijo, Pristop Skupina, za članico Strokovne komisije in Izvršnega odbora MOSS pa je bila iz vrst oglaševalcev imenovana Katja Zužič, strokovna sodelavka za trženje – specialistka, oddelek Center za stranko (Customer experience), Adriatic Slovenica d.d. Projekt MOSS je tako naredil pomemben korak k še večji transparentnosti, nadzoru in kakovostnejšemu razvoju produkta MOSS.

V Izvršnem odboru MOSS, ki skrbi za tekoče upravljanje z raziskavo v obdobju 2016/2019 so sedaj: Alenka Marovt (Pro Plus), predsednica IO MOSS, Alen Savič (TSmedia), podpredsednik IO MOSS in predsednik SK MOSS, Tadeja Horvat (Styria digital marketplaces), Robert Schmitzer (Delo), Luka Zebec (RTV Slovenija), Jernej Špende (Pristop Skupina) in Katja Zužič (Adriatic Slovenica). V Strokovni komisiji MOSS, ki izvaja nadzor nad izvajanjem raziskave v obdobju 2016/2019 pa so: Alen Savič (TSmedia), predsednik SK MOSS, Maka Lippai Senekovič (Pro Plus), Romana Valjavec (Styria digital marketplaces), Roman Zatler (Delo), Jerneja Kimovec (Media24) in Katja Zužič (Adriatic Slovenica).

Jernej Špende, svetovalec za digitalne procese in tehnologijo, Pristop Skupina

Jernej Špende v skupini Pristop skrbi za razvoj naprednih digitalnih rešitev, ki povezujejo tehnološke in človeške vire družb znotraj skupine. Njegovo delo v agencijah Pristop in Renderspace so zaznamovali prelomni projekti in številne nagrade na največjih oglaševalskih oziroma komunikacijskih festivalih, kot so Digital Communication Awards, European Excellence Awards, Effie®, SOF, SEMPL, Midas Balcannes, Gold Quill, Diggit in drugi. Za svoje delo na področju digitalnih strategij je s sodelavci v podjetju Grey Ljubljana, kjer je dve leti opravljal delo strateškega direktorja, prejel tudi dva kanska leva. Ves čas aktivno sodeluje v stroki, med drugim je bil tudi član STP SOF, član žirije in žirije mladih kreativcev na SOF ter član žirije na SoMoBorcu.

 

 

 

 

 

Katja Zužič, strokovni sodelavec za trženje – specialist, oddelek Center za stranko (Customer experience), Adriatic Slovenica d.d.

Katja Zužič je specialistka na področju trženjskih raziskav in izkušena vodja projektov, s certificiranim znanjem s področja digitalnega marketinga (DIMAQ). Pred prihodom na AS je na Mediani več kot 10 let vodila in izvajala najrazličnejše raziskovalne projekte v sodelovanju z domačimi in tujimi naročniki. Vodila in skrbela je tudi za Medianin spletni panel. Na AS s svojim raziskovalnim delom nudi podporo poslovnemu odločanju in ohranjanju zaupanja strank.

Prijavnica
Postavite svoje spletno mesto na zemljevid slovenskega spletnega trga. Pridobite relevanten vpogled v obiskanost svojih spletnih mest prek vseh digitalnih platform in si zagotovite podporo v načrtovanju in optimizaciji poslovnih procesov ter učinkovito orodje pri trženju.
Preberi več
Postani uporabnik
Status uporabnika je namenjen spletnim mestom, ki ne presegajo 8 % skupnega dosega MOSS: za fiksno finančno nadomestilo sodelujete v merjenju, se umestite v lestvico MOSS in dostopate do spletne aplikacije DotMetrics brez pravice do upravljanja projekta.
Preberi več
Postani pristopnik
Status pristopnika je namenjen spletnim mestom, ki presegajo 8 % skupnega dosega MOSS: za variabilno finančno nadomestilo sodelujete v merjenju, se umestite v lestvico MOSS, dostopate do spletne aplikacije DotMetrics in soupravljate projekt MOSS.
Preberi več