Potovanja najbolj zanimajo višje izobražene, ženske in mlade

03. 9. 2018

V mesecu juliju je po podatkih MOSS za mesec julij 2018 642.849 oseb izrazilo zanimanje za temo potovanj, kar predstavlja polovico spletne populacije.

V juliju 2018 je Booking.com objavil raziskavo, ki jo je izvedel v 6 različnih državah. Rezultati kažejo, da je poletje najpogostejši del leta, ko se anketiranci odločajo za dopust (50 odstotkov). Najpogosteje navedeni razlogi za pobeg v poletnem času so več prostega časa (54 odstotkov), iščejo kraje z lepšim vremenom kot ga imajo tam kjer živijo (37 odstotkov) in šolske počitnice (21 odstotkov).

Dopusti so se v večini končali tudi v Sloveniji in na podatkih MOSS smo prav tako preverili kakšno je zanimanje na področju potovanj. V juliju je bilo 50 odstotkov uporabnikov, ki so izrazili zanimanje na področju potovanj. Osebni (namizni ali prenosni računalnik, 52 odstotkov) in tablični računalnik (49 odstotkov) sta še vedno vodilni napravi za iskanje tovrstnih informacij. Na pametnem telefonu je odstotek zanimanja za tovrstne informacije nižji (42 odstotkov).

Prevladujejo ženske (57 odstotkov), mladi do 24 let (57 odstotkov) in višje izobraženi (61 odstotekov). Manj tema potovanj zanima gospodinjstva v katerih je 5 ali več članov (28 odstotkov), uporabnike z zaključeno osnovno šolo ali manj (39 odstotkov) in starejše od 50 let (42 odstotki).

Slika 1: Zanimanje na področju potovanj po demografiji, julij 2018

Slika 1: Zanimanje na področju potovanj po demografiji, julij 2018

 

Odgovori na vprašanja kot so koliko so stari slovenski spletni uporabniki, ali so študentje ali že zaposleni, so spletni zanesenjaki ali le občasni obiskovalci, katere spletne vsebine jih zanimajo in koliko časa porabijo za brskanje po spletu preko katere naprave, so v okviru projekta Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) na voljo vsak mesec.

Prijavnica
Postavite svoje spletno mesto na zemljevid slovenskega spletnega trga. Pridobite relevanten vpogled v obiskanost svojih spletnih mest prek vseh digitalnih platform in si zagotovite podporo v načrtovanju in optimizaciji poslovnih procesov ter učinkovito orodje pri trženju.
Preberi več
Postani uporabnik
Status uporabnika je namenjen spletnim mestom, ki ne presegajo 8 % skupnega dosega MOSS: za fiksno finančno nadomestilo sodelujete v merjenju, se umestite v lestvico MOSS in dostopate do spletne aplikacije DotMetrics brez pravice do upravljanja projekta.
Preberi več
Postani pristopnik
Status pristopnika je namenjen spletnim mestom, ki presegajo 8 % skupnega dosega MOSS: za variabilno finančno nadomestilo sodelujete v merjenju, se umestite v lestvico MOSS, dostopate do spletne aplikacije DotMetrics in soupravljate projekt MOSS.
Preberi več